Monday, June 3, 2013

Arclemosók

Most, hogy az alapokat tisztáztuk, most foglalkozhatunk a termékekkel, azon belül is a lemosókkal.
Mivel tinikorom óta problémás a bőröm, ezért elég sok arclemosót kipróbáltam már; márkásakat, olcsóbb drogériásakat, és gyógyszertáriakat is. Megosztom eddigi tapasztalataimat.
Eddigi legjobbak:




Bioderma Sébium Purifying Foaming Gel 


Ezt a lemosót egy szóval tudnám jellemezni: legjobb. Évekkel ezelőtt bőrgyógyászom ajánlotta figyelmembe ezt a lemosót, azóta használom, és egyszer sem csalódtam benne. Alaposan tisztít, jól habzik, állaga se nem ragacsos és se nem krémes, pont tökéletes.  De ami a legfontosabb: nem mitesszerképző, nem tömíti el a pórusokat. Nagyon jól rendbe hozza a faggyútermelést, az én anno zsírtól tocsogó bőrömnek a helyreállításában ez a lemosó nagy szerepet játszott. Nálam azóta is alap kellék!
200 ml-es kiszerelés ára 2000 ft között mozog, patikákban beszerezhető. 
(De hozzátenném, hogy ez 4-5 hónapig ki is tart!)


Vichy Normaderm 3in1




A Vichy Normaderm családja (a Bioderm Sébium termék családjához hasonlóan) a problémás, pattanásos bőrre lett kifejlesztve. Ezek közül a termékek közül a legtöbbet már kipróbáltam, de a lemosójukat sosem találtam jónak. De aztán piacra dobták eme három-az-egyben arclemosó-radír-maszk kombinációjukat egy termékben, és ez nekem bevált. Nagyon jól tisztít, sokkal frissebbnek érződik használata után a bőr. Krémesebb, és sűrűbb az állaga egy normál lemosóhoz képest, és kis szemcsék is találhatóak benne. Arclemosó és maszkként remekül funkcionál, viszont a radírozó képessége nem számottevő, tehát a szokásos heti arcradírozást én mondjuk nem végezném ezzel.
Ára 3000-4000 ft körüli,  125 ml-es a kiszerelése, szintén patikákban kapható.


Clean & Clear Deep Action Cream Cleanser


Egy ideje rászoktam, hogy esti lemosóként más, olcsóbb terméket használok, így a drágább, jó minőségű termékem is tovább kitart, és mellette két különböző hatóanyagú lemosót is bevethetek a pattanások, mitesszerek ellen. Pár hónapja használom már ezt a terméket, és nagyon meg vagyok vele elégedve. Ugyan - ahogy nevéből is kiderül - elég krémes állaga van, ami miatt a zsíros bőrüek elvből ki is zárhatnák, hogy megvegyék, de ne tegyük. A krémes állag egyátalán nem befolyásolja hatékonyságát, nem lesz emiatt zsírosabb a bőr! Ami nagyon tetszik még benne, hogy mentolos, hűsítő érzete van, és szalicilsavat tartalmaz, ami köztudottan jó a pattanásos bőrre. Én ajánlom, ha mást nem egy próbát szerintem megér.
Ára neki a legkedvezőbb: 150 ml-es tubusa 1000-1500 ft közt mozog. 




0 comments:

Post a Comment