Tuesday, June 4, 2013

Tonizálás

Legelőször is a legfontosabb dolog a tonikokkal kapcsolatban: ha bőrünk éppen a nagyon zsírosodó korszakát éli, semmiképp ne használjuk olyan tonikot ami Alkoholt (általában Alcohol Denat.-ként feltüntetve) tartalmaz! Nagyon sokan abban a tévhitben élnek, hogy mivel zsíros a bőrük azt az alkohollal való leszárítással lehet a legjobban orvosolni. Pedig épp az ellenkezőjét érjük el ezzel, ugyanis ezáltal a bőr csak még több faggyút fog termelni.

A legjobb tonikok:


Bioderma Sébium H2O Micelle Solution


Ez a termék nem igazán nevezhető toniknak, hivatalosan micellás oldat a becses neve, én ennek ellenére mégis tonikként használom, meg is osztom miért. Legelőször bőrgyógyászom figyelmeztetett arra, hogy ne használjak alkoholos lemosókat, de mivel a drogériákban kapható zsíros bőrre való tonikok tele vannak nyomva alkohollal, ezért nagy dilemma volt, hogy sehol se találtam megfelelőt. Végül a bőrgyógyász ajánlotta ezt a lemosót, ennek már több éve, és azóta se tudok megválni ettől a terméktől, olyan jó. Megváltás a bőrnek. Az egész Bioderma márka ezért is ennyire jó, mert látszik, hogy tényleg hozzáértő emberek fejlesztik ki, akik értenek a bőrhöz. Nagyon sokáig ez a Sébium termékcsoport volt az egyetlen olyan a piacon, ami nem tartalmazott alkoholt, de mégis találtak módszert rá, hogy rendkívül hatásosan tisztítson. Most már egyre több márkánál látom, hogy lassan ők is kezdenek rájönni, hogy mennyire káros is az az összetevő, és lassan megválnak ők is tőle. De én maradok ennél a terméknél, hisz minek változtatni azon ami bevált?

250 ml-es kiszerelése 3000-4000 ft körüli, míg 500 ml-es nagy testvére 4000-5000 ft-os árban mozog. Értelemszerűen az 500 ml-eset ajánlanám, jobban megéri, és nagyon sokáig elég!!


Vichy Normaderm Solution Micellaire


Szintén nem hagyományos értelemben vett tonikról beszélünk, de ide sorolom őt is. Nagyon hasonló a Bioderma H2O-jához, egyedül a színük más, de az egyátalán nem is fontos szempont. Jól tisztít, és szintén nem tartalmaz Alkoholt. Egy flakonnal használtam csak, utána nem vettem többet, mert tényleg szinte ugyanaz, mint a H2O termék.                                                                                                                         Árban viszont a Bioderma jobban megéri, hisz ez csak 200 ml-es kiszerelésben kapható, és az - patikától függően - 3000-4000 ft.

Eucerin Dermo Purifyer Toner


Ezt még anno interneten rendeltem meg, így csak amikor már kézhez kaptam és kifizettem, akkor vettem észre az összetevők felsorolásánál, hogy bizony tartalmaz alkoholt. Mivel nagyon izgatott, hogy 2%-os tejsav tartalma milyen hatással lesz a bőrömre - legyűrve alkohollal való félelmemet - elkezdtem napi egyszer (reggelente ugyanúgy alkoholmentes tonikot alkalmaztam) használni. Kellemeset csalódtam, nagyon jó volt. Ha már valaki alkohol tartalmú tonikot keres, akkor mindenképp érdemes ebbe befektetni.                                                                                            200 ml-je 3000 ft körül mozog.


0 comments:

Post a Comment