Saturday, July 6, 2013

Mattító arcpakolások



Bioderma Sébium Masque


Viszonylag új termék a Bioderma polcán, és - a márka nagy rajongójaként - amint megláttam le is csaptam rá. Tömény állagát nehezebben lehet az arcon eloszlatni, és a bőrre felkerülve púderes hatású. Bevallom ilyen arcpakolással még nem találkoztam eddig. Eleinte furcsa lehet használni, de hatását látva hamar megbarátkozhatunk vele. Hamar megszárad az arcon, és kicsit szárítja is a bőrt. Hatását nézve én nagyon meg vagyok vele elégedve. A pirosságot nagyon szépen lehúzza a bőrről, rendkívül jó a mattító hatása, a pattanásoknak illetve a tág pórusoknak is nagyon jót tesz. Többek közt kaolint, barna tengeri alga és ginkgo biloba kivonatot, is tartalmaz.
Gyógyszertárakban kapható. 40 ml-es kiszerelése 4000-5000 ft közötti.






Anatomicals Grease Isn't The Word Mattifying Face Mask


Ha valóban csak a mattítás a célunk, akkor ez a kis arcmaszk lehet a legmegfelelőbb választás. Ugyan pattanásokat nem okoz, de a már meglévő pattanások, mitesszerek állapotát nem sokat javít, habár ezeket nem is ígéri. A mattítást viszont kiválóan elvégzi, anélkül, hogy szárítaná a bőrt. Kék színű, folyósabb, könnyen felvihető állaga van. Kaolin, agyag és algakivonat is található benne. Egy tasaknyi pakolás elég sok - akár 4 - alkalomhoz is elegendő.
Kizárólag a Douglas üzletekben kapható. Egy tasak ára 290 ft. 

0 comments:

Post a Comment