Friday, July 12, 2013

Újonnan felfedezett termékcsalád

Pár hónapja az egyik drogériában találkoztam egy számomra teljesen új márkával, amely pattanásos, problémás bőrre való külön termékcsaláddal is fel volt szerelkezve. A termékek leírása elég biztatóan hangzott, és ugyan internetes kutakodás után úgy tűnt, hogy itthon még nem nagyon ismert a márka, (drogériák közül is csak a Müller-ben kaphatóak), ennek ellenére én mégis próbát tettem vele, és eddigi tapasztalataimat meg is osztom.



A termékcsalád legfontosabb közös jellemzője, hogy szalicilsav tartalmukkal küzdenek a pattanások ellen.
Áruk ugyan terméktől függően változó, de legtöbbjük 2000 forintos árkategóriában mozog.


Mivel lemosó hiányban voltam, ezért a krémes arcradír termékükkel, (nevezetesen a Clearasil Ultra Akut Peeling) tettem első próbámat a márkánál. Már lassan másfél hónapja használom, és eddig pozitív véleménnyel vagyok róluk. A lemosókkal szemben támasztott alap követelményeim, hogy alaposan tisztítson, ne okozzon újabb pattanásokat és ne szárítsa/irritálja a bőröm. Ezeknek az elvárásoknak mind megfelel ez a lemosó. Krémes arcradír lévén mindennapi használatra alkalmas, és ugyan a 'krémes' szó sok mindenkit elriaszthat, érdemes neki esélyt adni, hiszen ennek nincsen az az olajos utóérzete, amit a legtöbb krémes arclemosónál bizony tapasztalhatni lehet. A radírozó hatása is pont megfelelő, se nem túl erős, se nem túl gyenge.


Ugyan még csak egy terméket próbáltam a termékcsaládból, de interneten leírásokat illetve tapasztalatokat olvasgatva a termékcsalád többi tagja is elég biztatónak tűnik.
Ha más nem is, legalább még egy plusz márkát érdemes figyelembe venni vásárláskor.


0 comments:

Post a Comment