Wednesday, June 5, 2013

Éjszakai arcápolók

Ezek az arckrémek kifejezetten éjszakai használatra lettek kifejlesztve. Jellemző a legtöbbjükre - és a minőségibbre - hogy különböző savakat (hámlasztókat) tartalmaznak, ezért nappal nem ajánlatos őket alkalmazni, pláne nyáron, különben sérülékenyebb lesz tőle a bőr.

Amik nálam viszik a pálmát:

Vichy Normaderm Nuit


Nekem ez az éjszakai arckrém bizonyult eddig a legeredményesebbnek. Nagyon jó textúrája van; krémes, jól hidratál de mégsem hagy zsíros érzetet a bőrön. Szép, egyenletes bőrfelszínt eredményez, nekem semmi negatív tapasztalatom nem volt vele, plusz pattanások sem jelentek meg tőle. Leírása szerint segít csökkenteni a tág, "deformált" pórusok méretét; ennél fontos megjegyeznem, hogy a pórusok nagyságán nem lehet krémekkel változtatni, csak optikailag lehet őket kisebbnek mutatni, és ezt el is lehet ezzel a krémmel  érni. Glikolsavat és Cink PCA nevű összetevőket tartalmaz, amelyek nagyon jó hatással vannak a problémás bőrre. 
50 ml-es tubusa 4000-5000 ft közt mozog.




Eucerin DermoPurifyer Active Night Care

A hátoldalán található leírása szerint "mitesszeroldó hatású" és "3 hét alatt segít csökkenteni a bőrhibákat". 
A mitesszeroldó hatását én konkrétan nem tapasztaltam, de tény és való, hogy a terméket önmagában, és nem a termékcsalád többi tagjával együtt alkalmaztam, így szerintem nekem ezért nem volt olyan hatásos. Azért állok ki mellette mégis, mert fórumokon rengeteg jó véleményt írnak róla, így szerintem érdemes mindenkinek  - aki akne-től szenved - egy próbát tennie vele. Önmagában amúgy nagyon jó kis krém, nem okozott pattanásokat, és nagyon kellemes, hidratáló érzést nyújt a bőrön. Pozitívuma még, hogy 2% tejsavat tartalmaz.
Ára is kedvezőbb, mint a Normaderm Nuit: szintén 50 ml-e 3000-3800 forint között kapható.





0 comments:

Post a Comment