Thursday, June 6, 2013

Hasznos tippek, tanácsok

Biztos mindenkivel előfordult már egyszer, hogy a drogériás üzletben való nézelődés során ráakad egy arcápolóra ami a neve, leírása alapján az összes arcproblémánkra megoldást kínál, így be is tesszük kosarunkba. De amint elkezdjük használni, rájövünk, hogy nagyon rossz, és bőrünk csak még rosszabb állapotba került.

Ezért én mindenképpen azt javaslom, hogy sose vegyünk hirtelen felindulásból, ismeretlen termékeket. Inkább jegyezzük meg a nevét, és alaposan járjunk utána az inetrneten. Ilyenkor jönnek jól a különböző szépségápolási oldalak, blogok, fórumok, amik nemcsak részletes tájékoztatást nyújtanak a termékről és összetevőikről, de a termékről való személyes tapasztalatokat, beszámolókat is olvashatunk.  
El nem tudom mondani, hányszor fordult már elő velem, hogy - utána járás nélkül - megvettem mindenféle-fajta terméket ami később rossznak bizonyult, én meg csak vertem a fejem a falba, hogy mennyi pénzt dobtam ki érte.

Véleményem szerint, a http://kremmania.hu/ a legjobb ilyen magyar nyelvű oldal, ezt mindenkinek csak ajánlani tudom. Rengeteg termék van fent, több szempont alapján is kategorizálva, így még könnyebben átlátható.
Aki viszont jól beszél angolul, annak http://www.makeupalley.com/ oldalt is figyelmébe ajánlom.

0 comments:

Post a Comment