Tuesday, June 4, 2013

Radíros arclemosók

Ezek az arclemosók apró, úgynevezett 'mikrogyöngyöket' tartalmaznak, amik egy kis pluszt adnak a hagyományos arctisztítónak. A rendes arcradírokhoz képest, ezek a lemosók általában krémesebb állagúak, és a radírozó gyöngyeik sem a 'vadabb' fajtából vannak, ezért alkalmasak arra, hogy mindennap használhassuk őket. De szintén ezen okból kifolyólag a rendes (heti 1-2x-es) arcradírozást ez nem váltja ki, az ugyanúgy szükséges!

Amik nekem beváltak:


L'Oréal Pure Zone 30s Perfect Clear 


Ez az arcradír kellemes meglepetés volt számomra. Nemcsak azért mert egy tubus sokáig elég volt, hanem mert krémes állaga ellenére nem hagyott olajos érzést a bőrömön lemosás után. Erősen mentolos, hűsítő érzést nyújt a bőrön, ami lemosás után is megmarad, amitől tisztábbnak, frissebbnek érződik a bőröm. Plusz még az is, hogy szalicilsavat tartalmaz!
A 125 ml-es tubus drogériákban kapható, és 1000-2000 ft közt mozog.






Vichy Normaderm Unclogging Exfoliating Gel


Ez az arcradír - leírása szerint - mindennapos használatra alkalmazható, de én személy szerint csak kétnaponta használtam. Hogy miért? A radírozó szemcsék ebben valamivel erősebbek, és sűrűbbek, ezért félvén, hogy felsértem a bőröm, ha mindennap alkalmazom, hagytam egy (vagy két) nap szünetet. Az állaga sem a krémesebb, hanem a tömény zselésebbik fajta, de ennek ellenére a lemosással nincs gond. Összességében nekem bejött, jól és alaposan tisztított.
125 ml, és 3000-4000 ft körül kapható a patikákban.




Neutrogena Visibly Clear Spot Stress Control 


A Neutrogena márka termékeit mindig érdemes alaposan szemügyre venni, hisz nagyon jó lemosóik vannak. Ennél a krémes arcradírnál az összetevői miatt tettem próbát, hisz többek közt glikolsavat, szalicilsavat, uborka- és zöld tea kivonatot, mentolt valamint tejsavat és E-vitamint is tartalmaz. Radírozó hatása olyan közepes erősségű, nincs olyan erős mentolos érzete, mint a L'Oréal-os radírnak, helyette én inkább az uborka illatát érzem jobban benne. Hatását tekintve én meg vagyok vele elégedve, jól végzi a dolgát. 
150 ml-es kiszerelése a legtöbb drogériában kapható, ára 2000 ft alatti.









0 comments:

Post a Comment