Saturday, June 15, 2013

Mélytisztító iszappakolások arcra

Avon Planet Spa  Dead Sea Minerals Iszappakolás 


Iszappakolások közül nekem  az abszolút kedvencem. Holt tengeri sót és fekete iszapot tartalmaz. Nagyon jó állaga van, szépen fel lehet vinni a bőrre, és nem szárít, valamint nem is szárad meg teljesen a bőrön. Nagyon jó érzés a bőrön, a pakolás alatt a bőr egy picit mintha izzadna, emiatt olyan érzése van az embernek - nekem legalábbis - mintha a méreganyagok távoznának.   Pattanások ellen ugyan nem  a legalkalmasabb, (nem is az a funkciója) de összességében a bőr jobb állapotú lesz, a pórusokat szépen tisztítja (és izzasztja), és a pirosságot is lehúzza.
Avon katalógusból rendelhető, 75 ml-es kiszerelése 1000 -1500 ft körül van, de gyakran szokott akciós lenni.




Anatomicals Farewell The Scarlet Pimlehell Deep Cleansing Mud Mask


Ezt az arcpakolást nem pont iszappakolásnak hívnám, inkább az agyagos pakolás jelző illene rá jobban. Állaga a fenti termékhez képest folyósabb, a színe pedig barnásabb.
Ez már az egy idő után a bőrön megszáradó kategóriájú pakolások közé tartozik, emellett a lemosás előtti utolsó pár percekben nekem már érezhetően szárította a bőröm. A zsírt viszont tényleg remekül felszívja a bőrről. Mivel még csak egy tasakkal használtam el, a pattanások terén túl sok változást nem tapasztaltam, de bizakodó vagyok. Egy tasak - attól függően, hogy mekkora mennyiséget használunk egy az arcra - 2 akár 3 alkalomra is elegendő lehet.
Kizárólag a Douglas üzletekben kapható, egy tasak ára 290 forint.




Schaebens Totes Meer Maske



Szintén nagyon jó kis iszappakolás, folyósabb állaggal. Idővel ez is megszárad a bőrön, de nekem nem okozott lemosás után kellemetlen szárító érzést. Az olajfelszívó iszap mellett még tartalmaz aloe vera és kamilla kivonatot is, amelyek  - többek közt - gyulladáscsökkentő tulajdonságáról ismertek. Nagyon jó kis termék, nem csak tisztábbnak érződik utána a bőr, de még a gyulladás miatt jelenlévő pirosság intenzitása is csökkenni látszik.
Kizárólag a Müller drogériákban kapható. Egy tasak szintén több alkalomra elegendő, ára 300-400 forint körüli.


0 comments:

Post a Comment