Sunday, June 2, 2013

Welcome!

Üdvözlet minden idelátogatónak!

Ezt a blogot főként a problémás bőrű emberkék számára hoztam létre.
Én magam is az akne nevű bőrbetegségtől szenvedek tinikorom óta. Ugyan most már a húszas éveim elején járok, de a mitesszerektől, tág pórustól és alkalmi pattanásoktól még én sem szabadultam teljesen meg, de régi gyulladt/zsíros/aknés arcbőröm szerencsére már a múlté.

Ugyan nem vagyok se dermatológus, se kozmetikus, de a témában rendkívül jártas vagyok, tekintve, hogy saját bőrömön tapasztaltam/ tapasztalom hosszú évek óta, hogy mik azok a termékek, étrendek stb. amik tényleg beválnak, és  javulást idézhetnek elő bőrünkön.

Nagyon sok mindennek utána jártam/ kipróbáltam már, így az ezzel kapcsolatos tapasztalataimat, észrevételeimet szeretném mindenkivel megosztani, aki hasonló problémáktól szenved, és remélhetőleg együtt küzdünk meg ezzel az alattomos bőrbetegséggel!

Remélem sok hasznos információra leltek itt, de ha van kérdésetek, vagy véleményre vagytok kíváncsiak, ne habozzatok kommentelni!

Jó olvasást! :)

0 comments:

Post a Comment