Saturday, June 8, 2013

Pattanás elleni arcpakolások

Ezek az arcmaszkok kifejezetten a problémás bőrre lettek kifejlesztve, és a pattanások illetve mitesszerek kialakulását hivatottak megelőzni.

Schaebens Anti-Pickel Maske


Én - az arcpakolások nagy híve révén - rengeteg arcmaszkot kipróbáltam már, és kijelenthetem, hogy ez az egyik kedvencem. Elképesztően hatásos, az arcomon lévő általános pirosságot szépen lehúzza, érezhetően tisztább a bőr utána. Ha nagyon 'rendetlenkedik' a bőröm, akkor azonnal ezt kapom elő, és valóban nem engedi, hogy a pattanások elburjánzanak. Egyik fő összetevője a teafaolaj, ez illatán elég erősen érződik is. Az állaga a zsíros bőrűeket talán megrémisztheti, hisz nagyon krémes, nem a bőrön megszáradó fajta, de ennek ellenére egyáltalán nem zsírosítja a bőrt, sőt nagyon szépen rendbe hozza a fokozott faggyútermelést. Úgyhogy ez ne rémisszen meg minket, valóban nagyon hatásos, pattanásoktól szenvedők mindenképp próbálják ki!
Müller drogériákban kapható, egy tasak 4 alkalomra elegendő, ára 300-400 ft.


CV Anti-Pickel Maske


Szintén nagyon hatásos pattanások ellen,  Kaolin, Szalicilsav és Zinc PCA összetevőket is tartalmaz, amik mind nagyon jó hatással vannak zsíros/problémás bőrre. A fenti maszkhoz hasonlóan, ez is krémesebb állagú, viszont ez már  - bizonyos idő elteltével - megszárad a bőrön. Általánosságban az ilyen tasakos arcpakolásokkal érdemes kísérletezgetni, hogy megtaláljunk a bőrünknek igazán megfelelőt., áruk is általában pár száz forint körül van, úgyhogy pénztárcánkat sem terhelik meg. 
Ő is csak a Müller drogériákban kapható,  egy tasak szintén 4 alkalomra elegendő, ára 100-200 ft közötti.



Avon Cearskin Blackhead Clearing Deep Treatment Mask


Mitesszerek elleni mélytisztító pakolás. 0.5%-os szalicilsavat tartalmaz. Nincs sűrű állaga, mégis elég vékony rétegbe felvinni. Alapból kék színe van a pakolásnak, de amint teljesen megszárad a bőrön fehér színűvé válik, így tudjuk is mikor jár le a hatóidő, és kell lemosni. Mivel eléggé szárít, ezért ha több ideig hagyom fel az előírtnál, akkor kiszárítja a bőröm, és egy ideig piros lesz, de ezt hidratálókrémmel orvosolhatjuk. Hatását tekintve nem olyan feltűnő az eredmény mint a fent említett két terméknél, de ezt szerintem embere válogatja.
Avon katalógusból rendelhető meg, 75 ml-es tubus 700-1000 ft közti.








Fáma Ichtiolos Maszk


Ez egy gél állagú arcpakolás, amit a többivel ellentétben száradás után le kell húzni az arcbőrről. Ugyan régóta nem használtam már, hisz szerencsére bőröm már nincs a nagyon zsíros/akne-s korszakában, de   az akkori bőröm állapotában szerintem sokat javított. Elég erősen szárított, ezért nem alkalmaztam túl gyakran, egy héten egyszer (max. kétszer), de amint lehúztam bőrömről az sokkal szebbnek tűnt. Én bevallom őszintén egy flakont használtam csak el, utána többször nem vettem újra, de ez nem a hatása, hanem az illata miatt volt. Elképesztően büdös, jellemezni nem tudnám ezt a szagot, nekem a fejem fájt, és a hasam is felfordult tőle. Csak az tegyen vele próbát, aki jobban bírja az erős szagokat.
50 ml kis flakon 1000 ft körül, még a nagyobbik 250 ml-es tubus 2000-3000 ft körül van.



0 comments:

Post a Comment