Wednesday, June 5, 2013

Mattító nappali arckrémek

Ezek az krémek nem szigorúan nappali arckrémek, tehát esti arcápolásra is alkalmasak. Én mattító hatásuk miatt inkább napközben szeretem használni, mivel lefekvéshez nem szükséges a matt hatás.
De akinek zsírosabb bőre van, annak ajánlatos reggel és este is használni...úgy hamarabb lehet észrevenni változást a bőr általános állapotán.

A legjobbak:

Bioderma Sébium Global



Újdonság a Bioderma Sébium arckrémei között. Én is még csak második hete használom, de már most nagyon megszerettem. Nagyon szépen mattítja a bőrt, és ez a matt hatás a nap folyamán fent is marad, én egyedül este vettem csak észre, hogy a homlokom kezd csillogni. Nagyon könnyű a textúrája, és anélkül mattít, hogy szárítaná a bőrt. Én azt is észrevettem egy idő után, hogy az orcámon lévő 'általános' pirosságot is kicsit lehúzza. Felkenés után a bőr érezhetően simább lesz, és pattanások nem jelentkeztek tőle! Még plusz, hogy az illata is nagyon friss, kellemes.
Ára viszont elég borsos: 30 ml-es tubus 3000-4000 ft-ért kapható.




Vichy Normaderm Global Anti-Imperfection Hydrating Care


Ez az arckrém is az egyik nagy kedvencem. Ő is nagyon jól mattít, és én nem tapasztaltam vele, hogy újabb pattanásokat okozott volna. Kicsit jobban szárítja a bőrt, mint mondjuk a Bioderma krémek, így akinek - hozzám hasonlóan - kombinált bőrtípusa van annak azt ajánlom, hogy csak napi egyszer használja, különben hosszú távon már húzódik tőle a bőr. Ami negatívum benne, hogy a pumpás adagoló nem a leggazdaságosabb, tekintve hogy amikor a végét járja már a termék, nem lehet "szétszedni" hogy az  aljáról még  a maradékot felhasználhassuk.
50 ml-es a kiszerelése, ára 4000-5000 ft közötti. Patikákban kapható.



Bioderma Sébium Pore Refiner

Az igazat megvallva ide akár az összes Bioderma Sébium arcápolót felsorolhattam volna, tekintve, hogy nekem eddig az összes amit próbáltam tőlük bevált. De inkább szelektáltam és a legjobbak tettem be ide. Ilyen ez a Pore Refiner is. Akinek már az aknés bőr a múlté, de még szenved a tág pórusoktól illetve mitesszerektől, annak ezt a krémet csak ajánlani tudom. A pórusokat kicsinyíteni ugyan lehetetlen, ez a krém mégis eléri, hogy legalább kisebbnek látszódjanak azok. Nagyon szép bőrt eredményes, és kiváló sminkalap. Nekem a top 5-ben szerintem örökké benne lesz.
A tubus 30 ml-es kiszerelésű, ára 3000-4000 ft körüli. Patikákban kapható.



Gerovital Plant Stop Acne Purifying Sebum-Control Cream 


Erre a krémre drogériában akadtam rá, kedvező ára - és kecsegtető leírása - miatt megvettem, gondolván egy próbát simán megér. Nagyon örülök, hogy így tettem, mert nagyon jó kis krémre akadtam e termék személyében. A fenti krémekhez képest krémesebb állagú, de amint beszívja a bőr matt hatású lesz; úgyhogy ne ijedjünk meg ha először használjuk, csak kell neki egy kis idő. Nagyon szép, egyenletes bőrképet eredményez, és pattanást nem okoz. Sőt, tartalmaz Niacinamide nevű összetevőt is, ami az akne-ra kifejezetten jó hatással van. Ha valaki mégis túl 'zsírosnak' érzi a krémet, akkor éjszakai hidratálónak kiváló.
50 ml-es, ára 1000 ft körüli, DM drogériákban kapható.



0 comments:

Post a Comment